PL Advies

Inkoopproces

1. Aanbesteding

De aanschaf van goederen of de afname van diensten wordt te allen tijde vooraf gegaan door een inkooporder. Het inkoopordernummer is de primaire referentie voor de specifieke order. Facturen worden nooit voldaan zonder dat deze gekoppeld kunnen worden aan het bij behorende inkoopnumer en de bijbehorende leverbon of urenstaat.

2. Levering

Na verstrekking van de inkooporder is de leverancier in de gelegenheid het gevraagde te leveren. Bij levering behoudt het bedrijf als klant het recht om de levering te controleren.

3. Facturatie

Bij voorkeur gebeurt facturatie digitaal. Hiervoor kan het emailadres worden gebruikt. Gelieve de factuur in PDF te versturen, gemaakt voor A4-papier. Als dit niet mogelijk is, is een papieren factuur naar het postadres de enige overige optie.

4. Betaling

Betaling geschiedt binnen 30 dagen na ontvangst van facturatie. Gebeurt dit later, dan heeft de leverancier het recht op de wettelijke rente die vanaf deze 30 dagen na ontvangst van de factuur zal worden gerekend.